Razvita digitalnih orodij, pripomočki oz. aplikacije

By admin
26 aprila, 2024

V okviru projekta Think XR, s ponosom predstavljamo 12 didakt ičnih pripomočkov, razvitih v sodelovanju dijakov, študentov, mentorjev in učiteljev. Novonastala digitalna orodja / učni pripomočki so plod inovativnega pristopa k izobraževanju, ki združuje teorijo in prakso za dinamično preoblikovanje izobraževalnih procesov.

V sklopu njihovega nastanka, smo se osredotočili na obogatitev učne vsebine smo in razvoj digitalnih orodij, ki naslavljajo realne potrebe gospodarstva ter krepijo digitalne kompetence učencev in učiteljev. Udeleženci so v okviru izobraževanja Train the trainers ter XR akademije, s pomočjo mentorjev in vrhunskih strokovnjakov preko metod “learning by doing” ter “Design thinking” razvili praktične digitalne rešitve, ki so deloma že integrirane v izobraževalne programe in postavljajo tudi temelje za prihodnje tehnološke inovacije.

Digitalni dvojček stroja UniFlex (Jernej Falnoga)

Aplikacija, namenjena usposabljanju operaterjev, monterjev in serviserjev za stroj UniFlex, simulira stroj v virtualnem okolju, kjer lahko operaterji in serviserji vidijo notranjost in glavne komponente stroja ter preizkusijo delovanje z NC- in G-kodo. Cilj je razviti digitalni dvojček stroja z vsemi ključnimi funkcionalnostmi.

 

 

 

Operater na CNC-stroju (Jernej Kamenšek)

V razvoju je VR aplikacija za izobraževanje bodočih operaterjev CNC strojev. Učni moduli zajemajo umerjanje, menjava orodja, vpenjanje surovca, testiranje in zagon programa, kar omogoča celovito usposabljanje v simuliranem delovnem okolju.

 

 

Razvrščanje smeti (Jernej Kamenšek)

Aplikacija v virtualnem okolju, ki ozavešča o pomenu ločevanja odpadkov. Uporabniki v VR izkušnji razvrščajo odpadke na tekočem traku in ob pravilnem ločevanju zbirajo točke, kar prispeva k učenju in ozaveščanju.

 

 

 


Merjenje gravitacijske konstante
(Jernej Kamenšek)

Edukativna VR aplikacija je namenjena dijakom za merjenje gravitacijske konstante. Skozi interaktivne module in reševanje nalog v “sobi pobega” dijaki praktično uporabijo in ponovijo znanje o Newtonovih zakonih in gravitaciji, konča se z merjenjem gravitacijske konstante in evalvacijo.

 

 

 


Kviz antična zgodovina
(Aleš Ribnikar)

Namen aplikacije je prikazati zgodovinske znamenitosti rimskega obdobja. Aplikacija se uporabljala za namen poučevanja zgodovine, kasneje bo tudi vključen del za poučevanje geografije. Cilj aplikacije je, da jo lahko dijaki uporabljajo pri uri zgodovine, in z njo spoznavajo zgodovino Rimljanov, si ogledajo znamenitosti od blizu, v nadgrajeni verziji aplikacije pa bo možno s pomočjo haptičnih pripomočkov te znamenitosti tudi prijeti v roke in jih občutiti.

 

Cepilnik (Jernej Kamenšek in dijaki XR akademije)

Aplikacija Cepilec je učna aplikacija, s pomočjo katere se dijaki izobražujejo. V aplikaciji uporabnik razcepi drva in jih meče na prikolico. Cilj aplikacije je, da dijaki s pomočjo ustvarjanje aplikacije Cepilec usvojijo cilje.

Tekom izobraževanja v okviru izobraževanja PUL, so se dijaki naučili kako vstaviti predmete v okolje, ustvariti okolje in  preproste interakcije.

 

 

 

 

 

Snoezelen soba (Maša Urbančič)

Snoezelen soba, razvita v VR tehnologiji, nudi terapevtsko senzorično stimulacijo z mehko svetlobo, zvoki narave in različnimi teksturami, ustvarjajoč pomirjujoče okolje za osebe s posebnimi potrebami. Digitalizirana izvedba sobe je dostopnejša alternativa fizičnim snoezelen sobam, hkrati pa ponuja personalizirano sproščanje in napredno prvo osebno izkušnjo.

 

 

 

Song of Songs (Norma De Saint Picman)

“Song of Songs” je intermedijski VR/AR projekt, ki raziskuje teme ljubezni in smrti v sakralnem okolju. Umetniška dela so predstavljena v virtualni cistercijanski cerkvi, kjer se prepletajo zgodovinske in osebne zgodbe, ustvarjajoč edinstveno umetniško izkušnjo s pomočjo sodobnih tehnologij.

 

 

 

 

 

 

 

Matematični kotiček (Petra Merc)

Matematični kotiček” v VR omogoča interaktivno učenje geometrijskih matematičnih konceptov kot so površina in prostornina kvadra, s pomočjo animacij in iger. Aplikacija vključuje igre križci-krožci in metanje krožcev na količek, ki spodbujajo razmišljanje in zabavo med učenjem.

 

 

 

2D/3D Transformer (Luka Samsa)

Aplikacija 2D/3D Transformer uporablja AR tehnologijo za pretvorbo 2D podatkov v interaktivne 3D modele. Omogoča napreden prikaz in manipulacijo geometrijskih dimenzij in sestavov, prilagojen za strokovno uporabo z AR očali kot sta HoloLens2 in MagicLeap2, kar revolucionira tehnično interakcijo in dostop do informacij.

 

 

 

Virtualni Bowling (Edina Muftic)

Aplikacija VR Bowling ponuja virtualno igranje kegljanja z realistično oblikovanimi elementi kot so miza, keglji in žoge, vključujoč fizikalne komponente za pristno interakcijo.

Razvita je bila z uporabo orodja Unity in vključuje realistično oblikovane elemente ter vgrajene interaktivne fizikalne lastnosti, kot so RigidBody in Collider. Na ta način, zagotavlja pristno igralno izkušnjo s pomočjo Oculus Quest 2 očal.

 

 

 

Upodabljanje arhitekturnega načrta v VR (Jaka Kordiš)

Aplikacija za upodabljanje arhitekturnih načrtov v VR omogoča natančne vizualizacije bodočih prostorov, ki jih opremlja stranka. Iz tlorisnih slik prostora se ustvari tridimenzionalni model, kar strankam omogoča, da iz različnih zornih kotov in s pomočjo več postavljenih kamer bolje vizualizirajo in razumejo končni izgled prostora. Aplikacija je idealna za arhitekte in oblikovalce, ki želijo svojim strankam ponuditi jasnejšo predstavo o končnem izgledu in funkcionalnosti načrtovanih prostorov.

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Close
Close